Direktlänk till inlägg 13 januari 2013

Inredningsidé för kaninen inomhus

Av frostochmossa - 13 januari 2013 22:43

  

Vi har en liten hermelinkanin som är ute på våren/sommaren och inne höst/vinter. De flesta timmarna sitter den i sin bur och jag ville att den ska få röra sig mer så jag satte ihop fyra kompostgaller med silvertejp.  Kattlådan med hög kant passar perfekt för en kanin som sprätter lite och den gör faktiskt sina behov där. Jag tog lite kaninspillning ur buren och la i kattlådan för att den skulle få en hint. Den fick en liten handduk som den sover på och både vattenskålen och matskålen är svåra att välta. Kvar finns en yta att skutta runt på. Höstället missade jag att hänga på gallret innan fotot.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av frostochmossa - 12 januari 2013 16:56


    Jag har en till lampa med en julstjärna av papp på, fast denna har fot och nu var det dags för den att hamna i lådan med julsaker. Jag funderade en stund över vad som kunde ersätta den och hittade ett tjockare pappersblad som jag ...

Av frostochmossa - 11 januari 2013 22:08


  Titta så underbart fina ljuslyktor jag har vunnit! Dom har duktiga Malin på bloggen http://dekostyle.bloggplatsen.se  gjort. Titta gärna in på hennes sida och inspireras.   ...

Av frostochmossa - 8 januari 2013 12:00


    Efter att julstjärnan av papper plockats ner tänkte jag att själva lampan med sladd borde kunna användas till något annat kul så jag letade lite i mina skåp och hittade till slut en salladsburk från en hamburgerrestaurang, som jag saml...

Av frostochmossa - 7 januari 2013 17:19


    MIn vita hylla i sin helhet. Brädan med krokarna är helt ny och allt är vitmålat.   Det mesta är loppisfynd. Den gamla nyckeln satt på en dörr i förrådet, renen är ett tillfälligt julpynt på hyllan och klockan är från en presentaff...

Av frostochmossa - 6 januari 2013 11:00


    Den här kökshyllan har sin egen lilla historia. Ursprungligen var det en vanlig omålad furuhylla som var extremt lång och med ojämnt placerade konsoler under. Den var placerad i en reception på ett slott och vid ett tillfälle skulle de...

Skapa flashcards