Alla inlägg under december 2012

Av frostochmossa - 31 december 2012 13:00

  

Körde iväg och hämtade dottern hos en kompis och gjorde en liten avstickare in till Rusta på tillbakavägen för att se på mattor men hittade inte riktigt vad jag sökte.


Jag var ute efter en stor matta, typ ryamatta i beige/brun färg men jag ska se på fler ställen innan jag bestämmer mig.


 Istället hittade jag det här snygga duschdraperiet med tillhörande ringar på rea för endast 49 kr!

 

Av frostochmossa - 30 december 2012 15:00

  

 

Fin liten detaljbild på mina föräldrars gran som jag bara var tvungen att ta ett foto av så här nu i jultider. Läcker :)


Om du ska ha en till nästa år så passa på nu när det är rea!


En vit gran som är 210 cm hög kostar bara 200 kr nu jämfört med 400 kr innan jul.

 

Av frostochmossa - 29 december 2012 15:00



 

Den här fina takkronan i mitt kök, med åtta ljushållare och en lampa längst ner har jag köpt på ellos.se för några år sedan och jag är forfarande lika glad för den! Love it  


 

Av frostochmossa - 28 december 2012 18:59

  

 

Jag lovade mig själv att inte rusa ut och stressa på någon mellandagsrea det här året men när dottern skulle skjutsas för att ta sin efterlängtade navelpiercing så strosade jag utanför butikerna runtom och fick syn på en skylt: 70 % på allt i butiken. Butiken upphör!


Det som egentligen förvånade mig mest var att det inte fanns någon kö där men folk i allmänhet var nog mer ute efter kläder och elektronikprylar fick jag en känsla av.


Jag dök in och hittade den här golvlyktan från Sia. Finfin!


Nu ska jag bara hitta stora blockljus till den och en bra placering i mitt lilla bo :) Fick tipset att Smart Buy ska ha stora blockljus billigt men har inte kört iväg och kollat än för jag har haft fullt upp med att måla tre gulvita dörrar och dörrlister vita men nu har jag i alla fall kommit igång med den här bloggen.


Mer bilder kommer!






 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards